Menu
EUR

Contact & FAQ

Vind je antwoord snel en gemakkelijk op onze klantenservice pagina.
+31 85 808 5957
Ma / vr 09:00 - 17:00

Neem contact op

Contactgegevens

+31 85 808 5957
+31 10 413 6510
KVK nummer: 90505247
btw-nummer: NL865339818B01
Shop.Kappersakademie.nl Mariniersweg 149
3011 NK Rotterdam
the Netherlands

Veelgestelde vragen

Contact opnemen
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer je een beschadigd item hebt ontvangen, mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar [email protected]

Niet alle items die ik heb besteld heb zijn geleverd. Wat moet ik nu doen?

Wanneer het pakket dat je hebt ontvangen niet compleet is, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan door middel van een mail naar [email protected] .

Mijn aankoop vertoont een klacht. Wat moet ik nu doen?

Wanneer jouw aankoop een klacht vertoond, mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar [email protected]

Mijn retourzending is niet verwerkt binnen 10 werkdagen. Wat moet ik nu doen?
De retourbevestiging kan helaas terechtkomen in jouw spam mailbox. We raden je daarom graag aan om deze goed te controleren.

Is jouw pakket meer dan 10 werkdagen geleden geretourneerd, maar heb je nog geen retourbevestiging ontvangen? Dan raden we je graag aan om ons te mailen via [email protected] of telefonisch contact op te nemen via het telefoonnummer +31(0) - 858 085 957. Houd hierbij altijd jouw ordernummer en track en trace gegevens bij de hand. Zonder deze gegevens kunnen wij helaas niet garanderen dat wij de retour kunnen verwerken.

Ruilen & retourneren
Hoe kan ik ruilen of retourneren?

Bezorgen & levering
Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Op dit moment bieden wij de onderstaande bezorgopties aan:

Voor Nederland:

Standaard levering door PostNL:

Heb je jouw bestelling vóór 15:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag op het doorgegeven adres bezorgd.

Avondlevering door Budbee:

Wil je jouw pakket liever in de avond laten bezorgen? Geen probleem! Met de avondlevering van Budbee wordt jouw pakket namelijk tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgd. Heb je jouw bestelling vóór 15:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan Budbee. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag ’s avonds op het doorgegeven adres bezorgd. Daarnaast houdt Budbee je constant op de hoogte van de laatste informatie over de bezorging en kan je de chauffeur met het pakket via realtime tracking op je smartphone volgen. 

Levering op PostNL pick-up locatie:

Wil je jouw pakket liever ophalen op een PostNL pick-up locatie bij jou in de buurt, dan kan dit ook! Heb je jouw bestelling vóór 15:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag op de uitgekozen PostNL pick-up locatie bezorgd. Het pakket blijft hier vervolgens één week liggen. Heb je jouw pakket niet opgehaald binnen de aangegeven tijd, dan wordt het pakket door PostNL weer geretourneerd naar ons warehouse.

Voor België:

Standaard levering door PostNL:

Heb je jouw bestelling vóór 15:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag op het doorgegeven adres bezorgd.

Voor Duitsland:

Standaard levering door DPD:

Heb je jouw bestelling vóór 15:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan DPD. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag op het doorgegeven adres bezorgd.

Voor Frankrijk:

Standaard levering door DPD:

Heb je jouw bestelling vóór 15:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan DPD. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket binnen twee dagen op het doorgegeven adres bezorgd.

Wat houdt de verzendmethode Budbee in?

Met Budbee kies je voor een 100% fossielvrije bezorging en draag je samen met Shop.Kappersakademie.nl je steentje bij aan een betere wereld.

Je kan jouw pakket thuis of in een Budbee box laten bezorgen. Je bepaalt zelf wanneer en hoe het pakket bezorgd moet worden en je kan de bezorger real-time volgen. Dit kan via de Budbee app of de link die je per e-mail ontvangt na het plaatsen van je bestelling. 

Ben je onverwachts niet thuis op het uitgekozen bezorgmoment? Dan neemt de bezorger jouw pakket weer mee en kan je via de Budbee app of de link die je per e-mail ontvangt na het plaatsen van je bestelling een nieuwe bezorgopdracht inplannen.

Waarom kan ik bij het afrekenen niet kiezen voor een Budbee Box?

Na het voltooien van het afreken proces ontvang je van Budbee een email. Via deze mail kan je aangeven hoe je bestelling wenst te ontvangen. Thuis of laten bezorgen in een Budbee Box. Vergeet niet de Budbee app te downloaden, hierin heb je nog meer handige opties om de bezorging van jouw bestelling nog makkelijker te maken.

Moet ik verzendkosten betalen?

Wanneer je een bestelling boven de €30,00 plaatst, betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag onder de €30,00 euro? Dan worden er verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht.

Mijn pakket is niet geleverd. Wat moet ik nu doen?

Het kan helaas voor komen dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de track en trace gegevens goed te controleren.

Mocht de informatie op de track en trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.

Bestellen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor Nederland, België en Duitsland:

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd door de jouw geselecteerde vervoerder (met uitzondering van zon- en feestdagen). 

Zodra jouw pakket gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een Pick-up point bij jou in de buurt geleverd.

*Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket door de vervoerder is gesorteerd, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.

Voor Frankrijk:

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst? Dan wordt deze binnen 2 tot 3 dagen bezorgd door de jouw geselecteerde vervoerder (met uitzondering van zon- en feestdagen). 

Zodra jouw pakket gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een Pick-up point bij jou in de buurt geleverd.

*Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket door de vervoerder is gesorteerd, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, heb je helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.

Je kunt wel binnen 30 dagen na aankoop je bestelling gratis aan ons retourneren. Kijk hiervoor op onze retourpagina.

Ondertussen kan je dan zelf het juiste product in onze webwinkel bestellen en afrekenen, deze bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd. 

Betalen & kortingscodes
Welke betaalwijzen zijn mogelijk?

iDeal
Via deze betaalmethode reken je jouw bestelling direct af binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.

Bancontact KBC/CBC (alleen voor Belgische klanten)
Via deze betaalmethode reken je jouw bestelling direct af binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.

Klarna Achteraf Betalen
Via Klarna kun je jouw bestelling veilig achteraf betalen. Deze betaalmethode kost €1,95 en is beschikbaar voor klanten van 18 jaar en ouder. Klarna geeft jou de mogelijkheid de bestelling binnen 30 dagen te betalen. Let op! Achteraf betalen is niet voor iedereen mogelijk. Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan Shop.Kappersakademie.nl vrijgegeven.

Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, PostePay, Cartes Bancaires)
Door bij het afrekenen voor de creditcard optie te kiezen, kun je de betaling van jouw bestelling nog even uitstellen. Kies bij het afrekenen van jouw bestelling voor de creditcardmaatschappij waar jij bij aangesloten zit. Volg vervolgens de stappen in de vertrouwde internetomgeving van de desbetreffende creditcardmaatschappij.

PayPal
PayPal is een handige methode om jouw bestelling snel en kosteloos af te ronden. Het enige waar jij over hoeft te beschikken is een geldig PayPal account met een gekoppelde betaalkaart. Volg de stappen in de vertrouwde omgeving van PayPal.

Sofort
SOFORT Banking is eenvoudige en veel gebruikte betaalwijze in het buitenland. Sofort Banking is vergelijkbaar met een online overboeking echter dus niet een directe overboeking van gelden.

Apple Pay
Apple Pay is een contactloos betalingssysteem van Apple voor iPhone, Apple Watch en Mac. Het maakt veilige en gemakkelijke betalingen mogelijk door middel van vingerafdruk- of gezichtsherkenningstechnologie.

Het lukt mij niet om met Klarna te betalen. Wat moet ik nu doen?

Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan Shop.Kappersakademie.nl vrijgegeven. Voor meer informatie omtrent de weigering kan je het beste contact opnemen met de helpdesk van Klarna. Ga hiervoor naar www.klarna.com/nl/klantenservice of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 020 808 28 52.

Om jouw bestelling toch te ontvangen, raden wij je graag aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij voor een andere betaalmethode te kiezen.

Mijn kortingscode werkt niet. Wat moet ik nu doen?

Wanneer het niet lukt om jouw kortingscode te verzilveren, raden wij je graag aan om de onderstaande stappen goed te controleren.

1. Heb je de kortingscode correct ingevuld zonder spaties aan het einde van de code?
2. Is de kortingscode nog geldig?
3. Is de kortingscode geldig op de items in jouw winkelmandje?
4. Het is niet mogelijk om meer dan één kortingscode te verzilveren bij een bestelling. Heb je al een andere kortingscode ingevuld? Dan wordt de tweede kortingscode helaas niet geaccepteerd.

Zijn alle bovenstaande stappen doorlopen en werkt de kortingscode nog steeds niet? Neem dan gerust contact met ons op, zodat we met je mee kunnen kijken.

Sparen van kortingspunten
Hoe kan ik mijn gespaarde punten inwisselen?

Als je voldoende punten hebt gespaard, worden die zichtbaar als je je winkelmandje gaat afrekenen. Je kan ze dan verzilveren. 

Hoe kan ik kortingspunten sparen?

Je spaart deze punten automatisch als je een account hebt aangemaakt. Zorg er wel voor dat je inlogt op het account als je je producten afrekent op onze site. Dan worden de punten na levering automatisch bijgeschreven.

Ik heb mijn bestelling afgerekend maar mijn spaarpunten zijn nog niet bijgeschreven. Klopt dat?

Ja dat klopt! Spaarpunten worden pas bijgeschreven als wij je bestelling hebben verstuurd. Dus vandaag besteld voor 15.00 uur? Dan worden je punten vandaag nog bijgeschreven. 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €30,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!